Canparcam_ evet sürekli dönüyor. Yanlardan sıkıştırdım beşiği bu sefer de dönemediği için sinirleniyor gene uyumuyor. Sallanarak uyuyan bi bebek olduğu için başka türlü beşiklerde nasıl yaparız bilmiyorum. Uyku arkadaşı denedim, yanımda uyutmayı denedim, memede uyuymayı denedim. Yok yok yok. Çocuk sanki anlıyo uyuyunca oraya yatırılacağını assla uyumuyor. Beşikte normal oturur pozisyonda oyun oynuyor ediyor ama yatırma pozisyonuna getirdiğimiz gibi çığlık çığlığa ağlıyor. En yapmayacağım şeyi yapıp video izleterek bile uyutmayı denedim yeter ki azıcık uyusun diye yine yok yine yok🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️