Tugbansr canım ben de normal doğum yaptım dediğiniz durumu ben de yaşadım ben birşey yapmadım ama kendiliğinden 3ay sonra geçti . İlk başta büyük abdestimi yaparken canım çok acıyordu kabızlık ve kanama da geliyordu 2ay kadar çok çektim ama dediğim gibi kendilinden bir süre sonra geçer canım