Tugbansr Sizde normal dogumdan sonra makat ağrısı oldu mu? Dogumumun uzerinden bir ay gecti makat agrim var ve sanki tıklama gibi birsey oluyor ☹️ Merak ediyorum nedendir böyle yasayan var mi aranızda simdiden teşekkürler 🙏
superrrmom Tugbansr o muhtemelen basurdur doğum sonrası bende de oldu nohut tanesi kadar rahatsız ediyor bolca socak suya oturdum geçti sonra
Haticerdogan Tugbansr bennnn. Maalesef basur oldum doğumdan sonra. O kadar ağrıyoduki oturamıyodum asla. Sonra bi krem denedim birazda zaman geçti 1 aylık olduk azaldı ağrı
Tugbansr hilalhanim otururken pozisyon degistirirken bazen tık diye birsey oluyor size de oluyor muydu peki
Tugbansr Elvindilan doktor kontrol etti disarda bisey yok ama bitane fitil kullaniyorum endol sub onu mu diyorsunuz acaba
Tugbansr Haticerdogan cok sukur cok gecmis olsun tekrardan bende hala otururken cok zor oluyo ve yine kalkarken zor oluyo sizdede oyle mi
Haticerdogan Tugbansr oturup kalkarken olmuyo ama bende afedersiniz tuvalette can veriyorum. Küçük tuvaletimi yaparken bile diğer yer ağrıyo. Sanki patlıycakmış gibi bi yerlerim bi baskı oluyo
superrrmom Tugbansr evet dışardan bir şey yok ama tuvaletimi yaparken canım acıyordu sanki yine doğum yapıyormuşum gibi batıyordu böyle doktor doğum anında zorlamışsın ondan dır dedi sıcak duya oturdum 1 hafta kadar sonra geçti
Ftmsrt Tugbansr kemikler sanki bir birine sürtünüp kıt ediyordu. Ama geçiyor canım sana da çok geçmiş olsun
Tugbansr superrrmom tekrar cok gecmis olsun dogumdan hemen sonra mi oturdunuz sicak suya kanamayı tetiklemiyor mu