Mimoza-kizim Melisfeyzaninannesi1_ evet boyle yapiyodu aciktigi icin degl emme refleksini gelistirmek icin yapiyo olabilir aciktigi zaman agliyor cunku
Zsnbr Melisfeyzaninannesi1_ kızım 3.5 aylıkken emmeye başladı bas parmağını 19 aylık suan hala emiyor 🙈🤦🏻♀️
Dondurmalikahve Melisfeyzaninannesi1_ Her bebekte olan bir durum ama keşfediyolar, aç olsa emer. Daha büyüyünce ayak parmaklarınıda ağzına alacak. Çünkü bebek ağızlarıyla tanır.
Semrayksl Benm kizim da 3 qylik ayni durumdayız uykusu geldiği zaman hemen elini ağzına götürür emer emzik veriyorum atıyor elini emiyor