Yaa kızlar bebeğim ne emzik ne biberon almıyor emzirip yatırıyorum parmağını emiyor. Aç herhalde diye kucağıma alıp tekrar emzirmeye çalışıyorum pek istemiyoda gece filan da uykusundan uyanıp parmağını emiyor. Elini ağzından çekip emzik vermeye çalışıyorum öğürerek itiyo emziği başına gelen var mı ne yapmalıyım? Bu arada 3.5 aylık bebeğim