Melekanne91 Woman35 otribebe kullandik ilk zamnlar cok memnun kaldim 5. Aydan itibaren serum fizyoloji yapmaya basladim bebeginiz kac aylikki serum fizyoloji cok rahatlatiyor
Aylizzmm Asl00 Evet kılcal damarlar zedelene bilir onun içi. Çok dikkat etmek gerekir ilk cocugumda hep kullandım kuru cekmemeye zorlamamaya dikkat ettimonce yumsatip sonra temizledim kızımda da kullanıyorum şuan siringayla yıkamada yapıyoruz ama maalesef yeterli olmuyor o bugünün içini temizlemek gerekiyor doktor bronslariinin dolmamasi gerek dedi o burun kendi kendine temizlenmiyor maalesef
Aylizzmm Woman35 ucu sert ama otri bebe çok iyi hortumu kayboldu ben şuan eczaneden biofiz diye bir marka aldım uçları yumusacik gayet güzel çekiyor
Kubrasolmmaz Woman35 otribebenin çekim gücü daha iyi diyorlar ben ebebeğin kendi markasını kullanıyorum çok memnunum bir sıkıntı yaşamadım hiç
Hasretdamlaa Bende otribebe kullanıyorum ilk aylar Çekerken yavaş yavaş çekmek önemli kılcal damarları çatlatmamak için
SeverusSnape Woman35 bizim doktorumuz önermiyor. Nazal yıkamayı daha güvenilir ve zararsız buluyor, bize de bunu önermişti.
Nur6102 Woman35 hiç kullanmadım serum fizyolojikle temizliyorum uca gelen sümüğü de peçeteyi sivriltip alıyorum hemen şimdiye kadar böyle geldik bi sıkıntı yaşamadık çok şükür 😊
Gmznr2909 Woman35 kesinlikle otribebe bende braun da var başka markalarda denedin kesinlikle otri bebe
Ebrutn Woman35 ben öle şeyler hiç kullanmadım burnuna biraz krem sürdüm içindeki pislikler çıktı zaten 😅🤷
Ozlem27 Woman35 bebeğim 1 haftalıkken den beri otribebe kullanıyorum. Aspiratöru alırken yanına yedek uç da almayı unutmayın. Ikisi bir olunca uygun oluyor.
Umut21 Woman35 baby vac. Doktorum otribebe olmasına rağmen bunu kullanmayı önerdi. Kendiniz değil süpürge ile çekiyorsunuz. Garip gelebilir ama inanılmaz kolaylık. Bebeğiniz büyüdükçe kolaylığını daha iyi farkedersiniz. Araştırmanızı tavsiye ederim.
Angelss12 Umut21 süpürgeyle bebeğin burnunu nasıl temizleyebiliyorsunuz aklım almıyor büyük kolaylık gibi gelebilir size ama bebeğinizin kulak zarına zarar verecek bir yöntem bu. Araştırın lütfen çocuğunuza iyilik yapayım derken daha kötü sonuçlarla karşılaşabilirsiniz