Burun aspiratörü genelde doktorlar tarafından önerilmez . Maalesef ileride çocuğun burun içi kılcal damarları zarar görmüş oluyor . O bölge hassas içeriğe çekme vurma vs ile zarar verilmemeli . Popülerleşti uygulama sadece . En sağlıklısı tabi ki serum fizyolojik ile bi şırınga yardımı ile bebeğin her iki burun ucuna serumla yıkamak hem o yol temizlenmiş oluyor hem de bölge kılcal damarlarına hasar verilmemiş oluyor . Yine de siz bilirsiniz