Melek_20 2 aylıkken başladı 3,5 4.ayına kadar sürdü. Çoğunlukla uyurken emzirdim gündüzleri de aynı şekilde uykuluyken emzirdim. Bazen uzun süre vermedim çok acıktı öyle emdi. Yatakta emZirdim çok zorlu bir süreçti ama pes etme canım düzeliyorlar o dönemde mücadele etmezsen bırakır tam meyilli oluyorlar.