Bızimde 3,ayda başladı tam duzelmisi 8 9 ayı buldu şuan 10 ay 18 günlük hiç pes etmedim yatarak ziplayarak hoplayarak şarkı söyleyerek hep emzirmeye çalıştım sonra sallamaya alıştı iki saatte bir hep salladım uyutur gibi yaptım emzirdim şuan görsugubde memeyi anlıyor heyecanlanıyor karnı açsa ama hiç keyif için emmedi aklı artık erdiği için reddetmez diye düşünüyorum çok uğraştık çok zordu 9. Ayda da 3 gün reddetti ama dış döneminden kaynakliymis düzeldi sonra emiyor yani şükür sende bırakma hiç ayy düşününce gercekten zormuş ama değdi enjektirle kaşıkla hic emziremedigim zamanlarda öyle doyurdum