Nevakizim benim oğlumda 2 aylıkken başladı köpüklü kakası 4 aya kadar sürdü. Dr götürdüğümde basınçlı gazlı olduğu için olduğunu söyledi çok şükür de sıkıntı yapmadım. Ama çok gazlı bir bebekti. Gastrolojiye bile götürdüm mukusta vardı ama kan görmediğin sürece sıkıntı yok diyor doktorlar