Nevakizim benim bebeğim 3 aylıktı kakada kan görüldü ilk sonrasında köpüklü kaka mukus yeşil kaka hep devam etti. Süt protein alerjisi denildi ben sıkı diyete girdim emzirdiğim için. Bebeğim 9 aylık olunca kandan test yapıldı negatif geldi alerjisi bitti gözüküyordu fakat halen daha tam anlamıyla herşeyi veremiyorum. Mutlaka doktora gidin geçmiş olsun