GizemYe yanlış anlamazsanız bir şey sorcam🙂 benim bebeğim biberon almıyor, mamada almıyor. Sadece anne sütü. Kilo alımı az, doktorumuz bizi 4.ayda başlattı. Siz uygun bulmuyorsunuz ee ben peki ne yapmalıyım size göre? Bence böyle kişinin durumunu bilmeden, vermeyin yapmayın demek doğru değil. Neticede hepimiz anneyiz, işin eğitimini almış kişilerin yönlendirmesine uymalıyız bu benim fikrim. Her annenin her bebeğin öyküsü farklıdır bu kadar keskin olmaya gerek yok🙂 ilk 6 ay evet anne sütü öneriliyor bunuda herkes biliyordur ama sağlıksal durum varsa en erken 4. Ayda başlatılabiliyor.