Deletedmom83610
Şimdi bebeğin küçük olduğu için memede kalması çok normal çünkü bebekler sadece aç olduklarında emmezler açlığın dışında kendini güvende hissetmek için annenin yanında olmak için gazı bir şeylerden rahatsız olduğu için stres yapar bu şekilde de emmek isterler. Süt arttırmak için de eczanelerde süt takviyeleri var yine eczanelerde ya da bebek marketlerinde bulunan süt çayları var aktarlarda da oluyor süt çayları süt arttırıcı tarifler var malt içecekler var en önemlisi sütünün gittiğini düşüneceksin. Neden çünkü sütümle doymuyor diye düşünürsen eğer beynin vücudunda daha az süt ürettirecektir. Ama eğer ki benim sütün bebeğime yetiyor doyuyor diye düşünürsen sütün zamanla artacaktır.