Deletedmom83610
Biberonun akış hızı fazla o yüzden bebek hemen içer ama emerken biraz efor harcadığı için memeyi bırakıp biberon da beslenmek isteyebilir. O yüzden EDS yöntemini deneyerek o şekilde emzirmeye çalışın ki tamamen sütünüzü bırakmasın bir de bebek emdikçe süt gelir.
Bebeğiniz emerken yutkunuyorsa sizin de göğsünüzden bir şeyler çekilir gibi oluyorsa o zaman sütünüz vardır demektir azda olsa. Eğer sütünüz azsa süt arttırıcı bir çok tarif var, takviyeler onları kullanın ve sütünüzün yettiğini inanın.
Çünkü her şey beynimize ilettiğimiz olumsuz mesajlardan kaynaklı oluyor yani siz sütüm yetmiyor mu diye düşündükçe vücudunuz daha süt üretmeye başlayacaktır.