Oglunasikbiranne08 Yarın 22 haftalık olcak kuzum . Doğum yaptığımda kızım 3 yaş 2 aylık olcak . Allaha şükür çok akıllı bilmediği hiç bişey yok ama şu sendromlar , ağlamalar , inatçılıklar çok yoruyo hem beni hem kendisini . Bide şey diyo o kadar ağlayıp bağırdıktan sonra ‘ ben aslında seni üzmek istemedim ’ . Zaten geçici bi süreç olduğunu bildiğim için kızmıyorum bide öyle deyince tüm yelkenlerim suya iniyo 😍