Ay kızlar bu zamana kadar hiç zorlanmamıştım ama 3 yaş beni mahvetti . Durduk yere ağlamalar, yerinde durmamalar , söz dinlememe , aşırı inat, yapma etme dedikçe daha da yapma , sabır edememe , hicbirseyden memnun olmama , tükürme tükürüğüyle oynama , herşeyi fırlatma, yediği şeyi yerlere atma .. daha neler neler kafayı yicem en sonunda 😬 bide hamileyim inanın oğluma zor yetişiyorum bu halde .. Sizin bebeler ne durumda ?? Sizinkilerde böyle mi ? Yoksa benim bebede mi sorun var 🤦♀️