Kdry07 Eloo005 benim de ıphone 11 bir sene oldu alalı yüzde 87 düştü çok hızlı düşüş oluyor benimkinde de oysaki tüm tasarruf ayarlarını yapmama rağmen böyle
NisaSeda21 Ben 7 yıl iPhone 7 kullandım sattığım zaman pil sağlığı %92 ydi şimdi 12 promax kullanıyorum bilemedim şimdi
Senemmm11 Eloo005 bende daha 1 sene olmadı 92 olmuş. 8 plus kullanıyordum 3 sene sonra satmıştım pil sağlığı 88di satarken. bu çok çabuk bitiyor sanki
nilbuglem Eloo005 telefonunuz zaten uyarı veriyor pil sağlığı için aslında, benim 7plus 850 ye değiştirdim sanırım 1 ay önce
biryazmasali Eloo005 2 yıl oldu benm 85 çok şarja takıp çıkarıyorsunuz maalesef oluyor benmde oyle 1 yıllken 88 falndı şimdi dikkat ediyorum tam azlmadan şarja takmıyorum
Deletedmom_22 dogukusss ne zaman almıştın canım ? Ben eylülde aldım aynı model seninkiyle 90% düşmüş şuan