Rumeysa28 Tahlil için yaptı biraz ama kabul etmediler az dediler benim bildiğim bı damla olsa bile yeterli napacaklar yani…şuan idrar torbası takılı yapmış biraz ama bekliyorum biraz daha yapsın sonra hastaneye goturcez inşallah bu sefer kabul ederler