Öncelikle geçmiş olsun.. Bol emzirin, su verin, içmezse şırıngayla sıkın ve tavsiyem acile gidin. Acile gidip durumu söyleyin ki böbreklerini kontrol etsinler. İçiniz rahat eder ve ne kadar sıvı alması gerektiğini de söylerler. Korkmayın, sadece başta tedbirli olmak sonradan olabileceklerin önüne geçer 🌸☺️