Birbebekkkbircicek Grupyildizi canım benim ki feciydi hayatım kararmıştı duramıyor uyuyamıyorum senın gectıgı zaman oluyur mu
Prensannesiyimm Grupyildizi Siz tekrar doktora gidin ipac almanız şart çünkü çok kötü bir şey daha kötü olduğu zamanlar oluyor
Prensannesiyimm Grupyildizi Evet bende aynı durumdayım ağıza acı filan geliyor ülser ve reflü varsa bu şekilde olur
Laren Grupyildizi gaviscon iç iyi gelir. İşe yaramazsa endoskopi çektirirsin doktorlarda böyle yapıyor zaten önce ilaç başlanıyor işe yaramazsa çekiliyor. Sarımsak, acı, asitli şeyler falan yeme dikkat et geçer büyük ihtimal
Laren Grupyildizi benimde aynı canım ordan biliyorum dikkat etmek lazım işte ama gaviscon kesin al bayağı iyi geliyo bazen gece uykumda bile ağrıyo kalkıp içiyorum öyle uyuyabiliyorum
Grupyildizi Laren gaviscon var cnm bende rennie hap varya emiyorsun ondan kullaniyorum oda iyi geliyor bana
Papatya-eylul88 scooby-doo merhaba geçmiş olsun şuanki durumunuz nedir acaba?alkalen rreflü gastrit için soruyorum.