Grupyildizi Midemden ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir canım.geçen sene beni mahveden bir mide bulantısı başladı ve 2 ayda 7 kilo verdim yemek görmek bile midemi bulandırıyordu.özel bir hastanede gastroentrolojiye gittim doktor hemen endoskopi ve kolonoskopi çekti.kolonoskopi temiz çıktı endoskopide mideme Alkalen reflü gastrit teşhisi konuldu.yani bağırsağa akan safra mideyle bağırsak arasındaki kapağın açık kalmasından dolayı mideme sızıyormuş.bu da mide duvarında iltihaplanmaya sebep olmuş.5-6 aylık ilaç tedavisinden sonra düzeldim.şuan sadece mide koruyucu kullanıyorum.tabi yemeklere çok dikkat etmem lazım çok ağır,kızartma,baharat tarzı şeyler yememeye çalışıyorum.tavsiyem bir endoskopi çektirip sebebi öğrenmen.eğer gerçekten mideyle alakalı değilse o zaman psikolojik olabiliyor.birine iyi gelen seni daha kötü yapabilir.inşallah hemen iyileşirsin 🌷