Istanbul01 bence çeyrek ve hediye çeki daha güzel olur. Ben eltime isimli hastane çıkışı nevresimi bambu uyku seti ve çeyrek almıştım. Birkaç takım daha. Nevresimi uyku setini o beğenmişti. 3 takım kıyafet birde doğum yapınca çiçek ve oda süslemesini yaptırmıştım. Lohusa takımı da olabilir bu arada. Samimi iseniz bence sorun direk biz genelde alacağımızda sorarız ihtiyacını alırız