Kızlar merhaba eltim hamile. Acaba hangisini alim. Bana yaptığı ile aynı karşılığı vermek istemiyorum. E bebekten 1.500₺ hediye çeki alim verim diyorum veyatta ben mi alışveriş yapsam genel ihtiyaçlarını die düşündüm. Sizce hangisini yapim. Çünkü bi ara dururumuz kötü ilen kaynım ev kredimizi çok ödedi hakkı var onu göz ard edemem. Yorumlarınızı bekliyorum😊