Benim de oğlum 9.ayını bitirdi üstte 3 düş var altta 3 diş var. Şimdi hem alt hem üst birer tane daha geliyor. Sancılı ağrılı ağlamalı dönemdeyiz yine. Doktorlar diş sürecinde bebekler herşeyi ağızlarına alıp ısırdıkları için enfeksiyon kaptıklarını bu yüzden ateşleri olduğunu söylüyorlar. Eğer diş ateşiyse çok yükselmez ve gelir geçermiş inatçı olmazmış. Eğer inatçı ateşse dişten kaynaklanmaz mutlaka bir sebebi olurmuş. Ellerine aldıkları şeylere mutlaka dikkat edin anneler ♥️ Biz bu süreci osanit diş topları , çok sancılıysa dentinox diş jeli , çok ağlamalıysa calpol ile geçiriyoruz. Osanit hakkında çok fazla şey söyleniyor adet konusunda. Ben direk almanyadaki bir arkadaşımdan öğrendim 7.ayın bitimine kadar 6 topa kadar verilebilir en az 3 saat arayla 7.aydan sonra 8 top verilebilir en az 3 saat arayla dedi. Zaten bitkisel olduğu için korkmadım verdim. 5.ayından beri kullanıyorum. Huysuzlandıkça veriyorum. Yarım saatte etkisini gösteriyor. Süreklilik gerektiren bir şey değil etkisi kullanıldığında görülüyor devamlı kullanınca etkili olur diye bir şey yok. Etki etmiyor gibi görebilirsiniz ama gözle görülür bir şey değil gerçekten. Benim şuan bitti ve yayladayım buraya kargo yok 😂 diş jeliyle kaldım ve yokluğunu çok arıyoruz osanitin o zaman anladım değerini. Sadece bize düşen sakin olup sabretmek anneler.. biliyorum çok yorgunsunuz çok uykusuzsunuz bazen dama diyorsunuz ama inanın çok güçlüyüz az daha sabır güzel anneler ♥️