RaziyeNu kimse elestirilmek icin post acmaz zaten. Ama olumlu yorumlar aldiginiz gibi olumsuz yorumlar da alabilirsiniz. Niye bu kadar yukseldiniz anlayabilmis degilim. Hamile miyim diye baslik acmissiniz. Yani bu bir cok kisinin sacma bulacagi tepkiye cok acik bir cumle. Hamile miyim,? Sizin idrar cubugunuz ya da kan tahlilinize bakan doktorunuz olmadigimiz surece bu soruya cevap veremeyiz. Son olarak; Bilgi aktarimini tekrar aktayim : goguslerin sismesi erken gebelik belirtisi degil. Bu belirtiyi yasadiginizda zaten hamileliginizi coktan ogrenmis olacaksiniz.