F-Duru26 ben de neler çektim neler denedim ama kendiliğinden geçmediği sürece ne yapsan boş o yüzden sabır ve sakinlik şuan 4 buçuk aylık yeni yeni düzeliyor oda hala ilaç kullanıyoruz ayağında sallamayı dene ben öyle sakinleştiriyordum titreşim bebekleri rahatlatıyor sanırım yada kucağında hoplat biraz belki iyi gelir 😥