F-Duru26 guzel anne öncelikle sakin ol ayni saatlerde bir aglamasi var ise kolik bir bebektir istedigin kadar damla ver gazıni cikar ama maleseff bunlar onu çok az rahatlatir.Çikan gazdan daha fazla çıkmayan gaz var bebeklerde.Malesef 1 aydan sonra bu koliklik zirve yapiyor 3 aya dogru hafifliyor canim .Soylemesi kolay ama sadece sabretmen lazim.Benim bebegim de 6 aylik cok sukur aglamasi yoktu ama surekli ıkınması ve gazı vardi .masajlar ,damlalar hiç işe yaramiyordu.İkınma sesleri artik beynimin içinde yankılaniyordu…Bende çok sordum burdaki annelere bana sabret dediler.Ve şimdi çok şükur onlar kalmadi.Şimdide diş problemimiz cikti 😑