Sara74 Çocuklarınızın hasta olmaması ne güzel, ama bunu sadece iyi bakmaya ve su vermeye bağlamanız yanlış. Sık sık hasta olan çocukların anneleri iyi bakmıyor mu yani? Ben diğer arkadaşları bilemem, ama hamileliğim boyunca birçok doktora sordum hep yanıt buydu : Bebeğin ek gıdaya geçene kadar su desteğine ihtiyacı yoktur. Bebek çok terler, hava çok sıcak olur belki doktor da su verebilirsiniz biraz der, onu anlarım. Hemşireyseniz sizin de bunu bilmeniz lazım. Mamada ve anne sütünde bebeğe yetecek kadar su var. Ayrıca sizi değil bu fikrinizi saçma bularak yorum yaptım, küçümseyici davranmaktan ziyade insanları yanlış bilgilendirip itiraz edene de ben hemşireyim diye yanıt vermenize tepki vermek istedim.