Sara74 6. Ayından sonra su vermeye başladım 6. Ayından önce bebeğe verilen suyun bebeğe faydası yokmuş zararı olurmuş doktorumuz kesinlikle 6:ayından önce önermemişti bebek su zehirlenmesi bile yaşayabilirmiş zaten anne sütü yada formül mama ile beslenen bebekler gerekli su ihtiyacını karşılıyormuş ekstra su vermeye gerek yokmuş