Ballilokmaayse SahinE ben wee baby nin elektriklisini kullanıyorum memnunum lansinoh un manuelini almıştım zar zor iki damla süt geliyordu
Portakal SahinE sütüm varken benikkide gelmemişti bir kaç gün uğraştım iki göğüsten çok az geliyodu 13 gün sonunda hiç gelmemeye başladı