edep_ya_hu_edep1 Ankara ısındı mı yahu :) 2 güne geliyoruz da.
Biz diyarbakırdayız, burası 40 derece. Suan evin için 31 derece. Ben gece gündüz açık bırakıyorum. Hatta geceleri baya fırtına tarzı esiyor ama ılık. Üstünde kısa kollu zıbını var sadece. Cereyanda kalmamasına dikkat ediyorum. 2 haftadçyı sorunsuz geçirdik şükür. Şuan hatta şipil şipil terlemiş, üstünde hiçbişi yok cam acık, esmiyooorrr 😢