edep_ya_hu_edep1 Sıcak memlekette oturanlar gündüzleri bebisleriniz uyurken uyuduklqri odanın camını açık birakiyormusunuz. Yada geceleri de aciyormusunuz ben bazen aciyorum çok sıcak oluyor. Ankaradayız bu arada :))
SetenayCo edep_ya_hu_edep1 Biz Erzincanyız, bugün hsva 30 dereceydi. Gece açık bırakmıyorum ama gündüz üstten açıyorum penceresini. 11 aylık bebeğim😊
Elevka_96 edep_ya_hu_edep1 bütün gün klima önündeyiz bugun 40 dereceyi geçti sıcaklık pencere falan çare olmuyor.
Twinsmomy edep_ya_hu_edep1 mugladayiz sıcaklık 40 dereceleri görüyor aksma kadar klima karsiindayiz salonda uyutuyirum kendi odalarında cam açık olsa da uyuyamıyorlar çok sıcak oluyor.
Sadaaa Twinsmomy konuyla alakasız ama bizimde tayinimiz Muğla’ya çıktı bu ay sonu tasincaz klima şart oluyor sanırım oralarda henüz almadık bilmediğimiz için
MiniKaya edep_ya_hu_edep1 istanbuldayız zıbınla yatıyor oğlum o uyuyana kdar camı açıyorum ben yatana kadar açık kalıyor yatarken kapatıyorum gece üşür vs diye eğer sabaha karşı yanına geçersem açıyor tekrar 20 aylık 😊
Twinsmomy Sadaaa kesinlikle şart diyebilirim 🥵 gündüz zaten asla dışarı çıkamıyoruz sıcak aşırı. Cam kapı açsan sıcak esiyor çocuklar diğer odalarda oynarken bile terleyip geliyorlar öyle diyeyim. Ben merkezde değil milasta oturuyorum ilçesinde. Merkezde hemen hemen aynıdır sanırım.
Senaelif1 edep_ya_hu_edep1 adanadayım çok sıcak açıyorum zaten yanımızda uyuyor beşikte 5 aylık midesini sadece örtüyorum müslinle
tuzludakota edep_ya_hu_edep1 gündüz 40 üstünde geceleri 30 derece yaşadığım şehir o yüzden camı açık bırakıyorum geceleri
Sadaaa Twinsmomy yaa ozaman ilk işimiz klima almak olacak 😳 erzurumdayız suan hala pencereler kapalı yatıyoruz soguk memleket ☺️
Twinsmomy Sadaaa Ahh işinlansam öyle bı yere 😂 32 haftalık hamileyim bide bebelerin pesinde koşarken sıcakta ericek çocuk içerde 😂😂 zaten bu taraflara doğru yaklaştıkça anlarsınız klimanın önemini 🤭 yakın zamanda gelecekseniz yaz için özellikle şart.
Sadaaa Twinsmomy 😂😂 wala özellikle hamileyken cok rahat gecirdim burda baklm artk yancaz orda 😂 Allah yardımcın olsun 🙏☺️