Ess92 çocuklarım da yok ama eşimde var bu hastalık. Kendisi şuan 32 yaşında 32 senedir var ve düzenli ilaç kullanıyor. Doğduğunda henüz 40 günlük olmadan fark edilmiş aylarca hastanede yatmış tedavi olmuş vs ama sonuç olarak geçmemiş, ve 100 mg lik proglicem kullanmaya başlamışlar. Şeker hastalığı kolay kolay geçen bsey değil maalesef, insülin nasılsa bu da öyle. Vücutta Biri çıkıyo biri düşüyo sadece. Hipoglisemi de dikkat etmeniz gereken en önemli şey iyi beslenmesi ve düzenli ilaç kullanmasi. Böyle devam ederse dozu azalabilir ilacın. Eşim şuan günde 3 adet olmak üzere sabah öğle akşam içiyor. Her öğün de 3 adet ilaç. Dikkat etmiş olsaydı sabah akşam 2 de içebilirdi.