Hanımlar merhaba, benim de bebeğimde aynı sorun vardı. İlk doğduğunda 3 gün hastanede yanımda kontrol altına almaya çalıştılar. Düzelmeyince yoğunbakıma sevk ettiler. 10 gün kadar orda kaldı. Eşimde de bende de şeker yoktu doktorlar da anlayamadı sebebini. Şimdi 5 aylık olduk elhamdulillah tekrardan kontrol bile gerek görmediler. Yapabildiğimiz sadece duaydı. En kısa zamanda sağlıkla bebeklerinize kavuşmanız dileğiyle…