idilolo ay evet büyüdükçe daha çok uyum sağlıyor en azından gitme uzaklaşma yapma vs diyince komut alıyor arada kaçaklar oluyor tabi ama 😂 olsun o dönem peşinden koşarım. 1 yaşında asla gidemezdim tek başıma yer yön duygusu yok söylediğini anlamıyor düşeceğini zararlı olduğunu vs anlamıyor. Siz seneye artık 😂😂