Rules Daha önce bi çok defa gittik sıkıntı olmadı ama ilk defa yalnız gitmeyi planlıyorum. Önümüzdeki hafta işe başlıcam bi daha imkanım olmıcak. 5 yıldızlı otelde herşey dahil sistem gitmeyi planlıyorum yemek vs derdim olmıcak. Kendi arabamla gidicem. Bebeğim 22 aylık. Sabah kalkar kahvaltımızı yaparız sonra havuza gireriz suyu denizi çok seviyor çıkmak istemiyor öğlen onu gözümün önünde şezlongta yada arabasında uyuturum biraz ben takılırım yüzerim akşam yemeği kapanış yaparız diye düşünüyorum. Daha önce gideniniz oldu mu nasıl geçti? Gitmeli miyim verdiğim paraya değer mi? Yada denize yakın annemin evi var oraya gitcem ama orda yemek bulaşık vs hepsi benim üstümde olacak bide arabaya bin denize git eşyaları taşı götür çanta hazırla gel çantayı boşalt vs öyle çok zor olur. Evde şuan kimse yok. Zaten ordada benzin parası yeme içme plajlarda şezlong vs derken yine çok masraf oluyor. Ayrıca denizden ziyade havuz istiyorum.
Unikorniko Rules yalniz hic gitmedik ama benim gözüm yemez. Çünkü sürekli peşinde koştur dinlenecek hic vakit olmaz. Eşim olunca birbirimizi dinlendiriyoruz. Yoksa bir bardak çay bile içemem heralde
ataninannesii Rules bence gayet guzel olur. biz dun donduk tatilden ve inanin o plajda kumla oynarken bile dinlenirsiniz.
Yamanikomm Rules oalbilir bence bu basetmeyle alakali birsey eger ben rahat ederim yardima ihtiyacim yok derseniz bence gidilir ama bana gore yardimsiz tatil tatil degildir dinlenemedikten sonra ne yapim tatili🤣
Rules Unikorniko ben çok kasmıyorum ya çok koşmuyorum peşinden gözüm hep üzerinde oluyor oda zaten belli bi mesafeden sonra uzaklaşmıyor
Rules ataninannesii ya benimkide işte suyu görünce çıkmak istemiyor saatlerce kumda oynamak istiyor genelde yalnızız zaten avm ye falan hep yalnız gidiyoruz bazen inatlaşıyor bağırıyor ama ben başetmeye alıştım sanırım
Rules Yamanikomm ya tabiki biri olsa çok daha iyi olur ama biz genelde yalnızız zaten artık bebeğimle yalnız vakit geçirmeye alışmam lazım tamamen
Deletedmom5284 Ben kız arkadaşlarımla gittim geçen sene eşim yoktu bir tık zorlandım çünkü babası olmadan uyumuyor bu sene asla gidemem zehir olur yani hiçbirşey anlamam 😁
Rules Deletedmom5284 benimkide babasıyla uyumaz bana bağımlı daha rahat ediyorum babası yokken aslında
Suzi-12 Rules hiç vakit kaybetmeyin imkanını varaa birde otel odasınd küvetli oda isteyin oyuncakta götürün bebeğiniz suda zaman geçiriken sizde güZelce kahvenizii içersiniz bide sonra hemen uyur uyku sorunuda olmaz 🥰🙏
Rules Suzi-12 Minnakordek Noname21 dandiniko Ay valla süpersiniz kızlar ♥️♥️♥️ İyi ki varsınız 🌸 hemen iyi bi otel araştırıyorum kararsızdım ama iyi bi yer bulursam gidicem inşallah. Çok teşekkür ederim 😘
Minnakordek Biz kızım 7 aylıkken kampa gittik gerçi kız arkadaşlarım da vardı ama gayet güzel geçti evde ilgilendiğim kadar ilgilendim yemek temizlik vs derdim de olmadı çok eğlendik
Noname21 Rules hayalim ya. Kucuk degil güzel vakit gecirebilirsiniz. Bebek dostu oteller oluyor yemek açısından daha iyi olur gibi.
dandiniko Rules paranız varda otele gidin derim kafa dinlemek zaten amaç herkesten uzak bebeğinizle oh mis
idilolo Rules 22 aylık baya büyümüş neredeyse çocuk olmuş, uyumluysa tabi ki gidebilirsiniz, benimki 20 aylık olsa fıttır fıttır gezerim. Daha 12 aylık, yeni yürüyor
Rules idilolo ay evet büyüdükçe daha çok uyum sağlıyor en azından gitme uzaklaşma yapma vs diyince komut alıyor arada kaçaklar oluyor tabi ama 😂 olsun o dönem peşinden koşarım. 1 yaşında asla gidemezdim tek başıma yer yön duygusu yok söylediğini anlamıyor düşeceğini zararlı olduğunu vs anlamıyor. Siz seneye artık 😂😂