Mrvalptmr Nimet_Yusuf böbreklerdeki kistten kaynaklı yükseliyor muhtemelen ilaçla geçici çözüm olur diye düşünüyorum Allah şifa versin en kısa zamanda
Ygz14 Nimet_Yusuf benim oglumda aşırı hareketli acaba ne şikayetle gittiniz yoksa genetik mi çok geçmiş olsun Allah şifa versin tüm bebeklere😪
Mucizemoglum Nimet_Yusuf 8.5 aylık aynı büyüklerde tansiyon yüksekliğinde ne olursa aynısı bebeklerdede olurmus
Prensescik Nimet_Yusuf canım bizdede tansiyon yüksekliği var 6 aylık geçtimi sizin yüksek tansiyon problemi ilaç kullanınca ne durumdasınız bide tansiyonunu uyurkenmi ölçüyodunuz
Prensescik Deniz92 geçti canım belirti yoktu ameliyattan sonara çıktı 6 ay sonra duzene girdi ilaç kullanmıyoruz