Arkadaşlar bebeğim 2ay 21 günlük. Polikistik böbrek hastası. İki gündür tansiyonu yüksek çıkıyor ilaç verdiler. Bir saat önce kullandık. Şu an sürekli hareket ediyo hiç durmuyor. Anormal bir durum mu bu? Bebeğinde yüksek tansiyon olan ve polikistik böbrek hastalığı olan var mı? Çok korkuyorum nolur bişey söyleyin 😭