Metehan0407_2019 bizimde olacak bayramdan sonra. Şu an 24 günlük kızım prematüre yoğunbakımda kaldı 10 gün. Bu yüzden erken yapılıyor diydüşünüyorduö. Demek ki tüm bebeklerr yapılıyormuş. Devlet hastanesinde yaptıracağız biz özelde çok pahalı dediler ve para için uzattıkça uzatıyorlar