Ben şey demeyi düşünüyorum. Uyanınca nasıl karışıp yelek giydir kızım, sırtına bez koy kızım diyorsunuz ya hah işte öpmemek de bebek sağlığı İçin. Nasıl sırtında teri soğuyup hasta olur diye düşünüyorsak, öpünce de hasta olabilir. Bunlar aynı kapıya çıkıyor. Tabi daha yumuşatarak söylicem 🤣 karışıyorsunuz ya kısmını içimden derim muhtemelen. Artık güncellesinler kendini. Keşke bir yaşlı da öyle öğüt verse, aman kızım kimseye öptürme diye 🤣