Eşimin yaşı benim yaşıma göre biraz büyük ,
3 senelik evliyiz 6 aylık oğlum var
Eşim çocuk istiyor bende istiyorum hep tek büyüdüğüm İçin tek olmasını istemiyorum eşimde aynı şekilde
Ama oğlum daha küçük ona haksızlık olur mu diye kendi kendimi yiyorum veya yaş aralığı olmalı mı anneler biraz yardımcı olur musunuz bu konuda