BarlasEda taze anne bebeğiniz hayırlı olsun öncelikle🙏 Rabbim size bağışlasın sağlıkla inşallah. Seni üzmek istemem ama acı bir gerçek söylicem malesef kolik bebeğe ne yaparsan yap geçmiyor. Anlık olarak rahatlatırsın sadece, yorumları okumadım ama illaki başka annelerimiz tabsiyelerde bulunmuştur söyledikleri de bebekten bebeğe değişirek kiminde işe yarar kiminde yaramaz. Ben 14 ayına kadar kolik bebekle resmen savaştım diyebilirim. Gece ne gündüz ne artık unutmuştum eşim suriyede yardım edenim yok tek büyüttüm oğlumu. Çok ama çok zor yorucu bir süreç, bebeğinize tavsiyede bulunmicam çoğu anne zaten belli başlı genel bilindik şeyleri tavsiye etmiştir ama ben sana tavsiyede bulunucam bulduğun her fırsatta uyu dinlen işi gücü bırak temizlik yemek vs yapabildikÇe yap kendini yıpratma eğer yardım edenin varsa bi tık daha rahat olur senin in ve umarım benimki kadar uzun sürmez kolik durumunuz Allah yardımcın olsun