BarlasEda öyle deme annesi.Vallahi ne yaşadığımı bir Allah bir ben bilirim.Doktora götürdük doktor bile korktu ağlamasından ilk defa böylesini gördüm dedi.4 4′lük bir kolik sizin bebeğiniz dedi.O ağladı ben ağladım çokkk zorr ama geçecek.Kendine öyle telkin vermeye çalış.O sadece anne karnındaki rahatı,güveni duymak istiyor Dünyaya adapte olamıyor çok şükür sağlığı yerinde.Biraz büyüsün sana gülünce geçiyor herşey.İlk 55 gün annem bizde kaldı sonra biz eşimle yapamadık 2,5 ay da biz annemlerde kaldık.Böyle bir imkanın varsa değerlendir bence.Geçen bayram geçtik evimize.Güzel anne seni gerçekten çok iyi anlıyorum ama geçecek.Süreç çokk yıpratıcı ama geçecek.Şuan herşey o kadar keyifli ki