Babybus_ miniikmucizeem evet hepti ama ek gida dönemi ve demir ilacindan normal kabul etmiştim kendimce
Srpl2344- Ya bnende simdi merak ettim benim kizim hem emiyor hemde mama kullanıyordu hep sariydi.3 gundur alerji mamasina gectik ve 3 gundur yesil kaka yapiyor acaba mamadan dolayimidir
Zeynepp24 Yeşil kaka malesef %80 oranda bağırsak enfeksiyonu göstergesi, ilerlemeden ateş bile yapmayabiliyor.. çok geçmiş olsun rabbim acik şifalar versin yavrunuza inşallah.. 🙇🏻♀️
ikicocuklubirhayat2022 Babybus_ estağfurullah ne kusuru bende takip ediyim böylelikle kaka rengini bir süre☺️