Merhaba size bir konuda bilgilendirme yapmak istiyorum aynı şey başınıza gelir diye değil Rabbim korusun ancak bilinçli olmak en güzeli bebeğim 7.5 aylık ek gıda olayi olsun emmesi olsun hersey bugüne kadar cok güzeldi ta kii 6 ay 20 günlükken başlayan yeşil kaka sorununa kadar sadece yeşil kakasi vardı keyfi yemesi içmesi herseyi çok çok iyiydi. Kaka olayını demir ilaci kullandığımız için önemsemedim ki sağlık ocağında rutin kilo kontrolüne kadar bebeğimin hiç kilo almadığı ortaya çıktı çok iyi beslenmesine Rağmen bizi hemen hastaneye yönlendirdiler ertesi sabah kontrole gittik gittiğimiz gün isali başladı doktorun dediği yeşil kaka da çok gec kaldığımızdı. Ateşi 40 ı buldu ve o gün bu gündür hastalıkla uğraşıyoruz. İnsallah başa gelmez ama ben sadece kimseyi korkutmak değil sadece bilinçli olalım diye sizi uyarmak istedim şuan biraz daha iyi hala kilo kaybediyor ama en kısa sürede toparlaması temennim.