Kaya2517 hiç bişi yapmadım cnm,şuan 3 kilo fazlam var ama göbek kısmında cok fazla ödem varmış gibi 😖yada 3 kilonun hepsi göbek kısmında ,emzirdiğim için sürekli acıkıyorum bişiler yemek istiyorum şuan rejim yada spor yapmak için ekstra bi zamanım da yok,58 gün oldu Doğum yapalı,65.5 hamile kaldım şuan 68 kiloyum ,bu uykusuzlukla onlarda gidecek gibi inşh 😂