begonvilhg çok teşeklür ederim. Gerçekten çok zor günlerdi… bize zeytin yağı kabızlık şurupları, basit lavmanlar, yüksek rektal lavmanlar, likit vazalin bile fayda etmiyordu! Zeytin yağını şişeyle içirsek bile fayda etmezdi , bizim bağırsağın bir kısmında gevşemeyi sağlayan sinir hücresi yokmuş ve o kısım gevşeyemediği için çok darmış! Sizin zeytin yağı da rahatlatabilir. Vermenizde bir sakınca olmaz.