seherke teşekkür ederim. 3,5 yıl biz bunları yaşadık! 3,5 yaşında ameliyat oldu bağırsağının bir kısmı alındı. Şimdi de o bekleyen kakalar dura dura bağırsak duvarını duvarın alçıyla sıvanması gibi sıvamış, onun temizlenmesini bekliyoruz. Bağırsak duvarıda iyice temizlenince bağırsakları normL çalışmaya başlayacak inşallahh. Henüz bitmiş değil yani (4 yaş 3 ay şuanda)