ozomom goldumsu benimki ilk ay 850 gr almıştı mama vermedi doktor ayda 500 grama kadar normal diye biliyorum ama ilk aylar daha çok alıyorlar 😢
Oznurleylo ozomom Siz bol bol emzireceksiniz ve protein agirlikli besleneceksiniz bira mayası da sütü eoey arttırıyor siz beslenmenize dikkat edeceksiniz ki sütünüz olsun ❤️ sağlıkla büyütün inşallah
ozomom Oznurleylo bir buçuk iki saate bir emziriyorum beslenmeme de dikkat etmeye çalışıyorum inşallah çoğalır 😭