Sevgili anneler herkese merhabalar. Kızım 4 ay 13 günlük sadece anne sütü alıyor ama 3.aydan beri kilo alımı çok yavaşladı. 3.ay 4.ay arasında 350 gr almıştı, 10 gün sonra tekrar tarttırmaya götürdüm yalnızca 60 gr almış. O kadar moralim bozuldu ki aç demek ki diye 😔 Herhangi bir huzursuzluğu yok bende doyuyor sanıyordum ama eskisi gibi emmiyor ilk iki ay da çok fazla kilo almamıştı 3.aydan sonra iyice yavaşladı. Mama verirsem memeyi tamamen bırakır mı bundan çok korkuyorum bir de neler yapabilirim bu süreçte kilo alımı için tavsiyeleriniz nelerdir 😔